22 februari.

Jag måste bara säga att just nu finns det inget bättre än Vånga IF dmalag! Träningen igår va den bästa typ någonsin, stämningen, tempot, inställningen allt va där vilket känns grymt eftersom att första matchen närmar sig med stormsteg.

För er som inte vet så har damlaget en egen facebookgrupp som bara är till för spelare och tränare men jag vill ändå dela med mig av de fina saker som skrivits där den senaste tiden om oss och av oss. Hoppas att ingen misstycker att jag delar med mig...


"Vånga IF i hela mitt hjärta ♥ Älskar laget och tränarna.
Fan så bra det kommer att gå kommande säsong ♥"

"jag ville bara säga till er; att jag spelar fotboll med världens absolut bästa tjejer och tränare"

"Tjejer!!! Gud vad jag tycker om er... Blir så jäkla glad och lycklig över att få spela i samma lag som er godingar!! Jag går aldrig ledsen från träningarna i alla fall! ♥ Puss och kram babes. Bra jobbat idag btw, SJUKT vad starka vi kommer bli!!!!!"

"kram på alla ♥ dag kära lagkamrater"
 







HELLO VÄRLDENS I SÄRKLASS BÄSTA LAG!
Det är dags att träffas i något annat än svettiga träningskläder.

LAGFEST....

....Ja så fortsätter det och kommer att fortsätta tills döden skiljer oss åt!

Ses imorn fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0